CD

Mad Heads – Nadiya Yea CD 56:08 (Comp Music/EMI, 2005)
  Na tuto recenzi jsem si dal trochu víc času, abych nehodnotil jenom s prvotním nadšením Od CD, které mi přišlo z Ukrajiny, jsem čekal přece jenom víc r’n’r, ale je to čistě ska(punk). Je z toho ale zatraceně cítit východní vliv, takže něco nového. Nevím, k čemu bych to přirovnal, Mad Heads jsou dost osobití a už jenom to, že jsou to profesionální hudebníci (hrají v nějakém orchestru) hovoří samo za sebe. Takže můžete čekat výborné vyhrávky a efekty a zvuk celého CD taky stojí opravdu za to. Tohle všechno celou nahrávku obohacuje, a z tuctových ska-punků (které nemám moc v lásce) to dělá něco, co stojí za poslech!
Satanic Surfers – Songs From The Crypt 32:51 (Bad Taste Records, 1999)

Víte jak vynikli Satanic Surfers? Ne? To je přece jasné, dva zakládající členy Rodriga a Erika zastihla během jedné prázdninové noci bouřka a blesk vypálil před ně na silnici nápis, který jim přikazoval založit kapelu a dát jí název Satanic Surfers. Uznejte, to se nedá neposlechnout. V roce 1992 po přibrání Frederika A Tomka, dalších vyznavačů různých prkýnek a BMX, se ustálila sestava a borci vydali své první EP Skate To Hell, původně zamýšlené jako demo, ale jak to tak chodí, tak se Erikovi ve snu zjevil sám „Temný lord“ a vnukl mu myšlenku na vydání mini-CD namísto dema. Další věcí mělo být mini-CD Surf On Styx, které ale nikdy nespatřilo světlo světa. V roce 94 vyšlo ještě Keep Out na Burning Fart Records. Toto je historie nahrávek, které jsou důležité pro Songs From The Crypt.