CD

Degradace – My Love, My Grave

Degradace – My Love, My Grave CD  41:34 (Tiger Records 2007)

Tak jako spříznění Proti směru stihla i Degradace ještě těsně před koncem roku 2007 vydat novinku s názvem My Love, My Grave. Album je věnované již zesnulým velikánům Rockn’Rollu jako například Johnymu Thundersovi, „bratřím“ Ramonům, Joe Strummerovi a mnoha dalším.

Deska se již nese zcela v duchu Rock’n’Rollu a kdybych někomu neznalému poměrů řekl, že je to ta samá Degradace se svýma ranými punkovými nahrávkami, tak by si asi myslel, že jsem se zbláznil. Ano My Love, My Grave je nejvíc podobné válu Bye Bye Baby ze splitka s Proti směru. Tahle hudba asi není pro všechny a zarytí punkáči odsoudí CD po první písni, ale já, který poslouchám snad úplně všechno sjíždím i tuto nahrávku a jsem rád, že něco podobného vyhází i u nás. I když po staré Degradaci se mě taky stýská a byl bych nejradši kdyby se rozdvojili a hráli oba stylyJ…ale to nic Degradace jde prostě svojí cestou a mají můj respekt.

Jak jsem již naznačil, je to klasika R’n’R se vším co k tomu patří, tedy i doprovodné piano, saxofon, harmonika a taky bonga.Musím doplnit, že CD bylo nahráno ve složení Sydney, Rudee a jako „host“ je tady za bicíma Tommy Heroin, který trpí zákeřnou nemocía s Degradací už proto nehrajeL Možná už jste o tom někde četli, každopádně R’n’R je jeho život – bohužel už ho nemůže prožívat naplnoL

CD je v papírovém obalu, který má na přední straně novinové výstřižky o smrti již zmiňovaných R’n’ obrů. Uvnitř je černobílý booklet s textama a pár fotkami. Všechno je to k dostání za 150 Kč.

Celkem tu máme teda 10 válů plus 2 akustické bonusy a není to nic jiného než R’n’R klasika a u mě album roku!

9/10