1.12.2007 - Koncert v Rock café Praha

Vyrážíme Já, Pepe, Durman, Lenice a Kristína v 19 hod od Medvídků s koupenýma lístkama z předprodeje. Před Rock café postávala dlouhá fronta skinheads s pár punkáčema čekající na koncert . Řada se moc nepohybovala, tak jsme odešli ještě na jedničku. Když jsme se vrátili, tak řada byla stále stejná. U vstupu zjišťujem že ochranka probírá lidi. Sakra už z dálky na nás volají že s tím rybízovým džusem neprojdem.

Víno nám zabavili, ale položili na zem hned za sebe. Naštěstí si nevšimli že jim za chvíli láhev ze zemi zmizla „chacha“. Pokračujem do šatny a pak kolem bister do sálu, kde zjištujem že Clockwork rebels už odehráli. Asi to byla pěkná divočina až jim z toho popadali boardy. Tak si jdem na pivko a u baru asi něco přes 20skins zpívá zborově „Come on, come on Antifa hooligans.“ Jako druhá kapelka nastupují Opavští Proti směru. Rozjíždí to ve velkém stylu. Pokérovaný Bárt skáče až ke stropu a křičí „Všichni za jednoho a jeden za všechny“. Pak křtí v rychlosti nové CD. Jako kmotra mají zpěváka z The Fialek, který si s nima zazpívá dva songy. Pod podiem to žije. Shit! došli mi baterky a nesehnal jsem nové.

Svou show začíná hřeb večera, šwedští Perkele. Totálně narvaný sál. Sardinky se mačkají na sebe a topí ve vlastní šťávě. Je mega velký problém dostat se pod podium přes tlačenici a zapogovat si s největšíma prasákama. Ještě že se mi už nedělají modřiny. Jinak bych vypadal asi jako taťka šmoula. Hlavně u písniček tipu Working class. Jedna pleška si přicucla na hlavu zvon na čištění odpadu. Měl na hlavně celkem slušné cucáky. Vzduch byl hrozný. Musel jsem to jít rozdýchat ven, kde jsem potkal borečka z Brněnce festu. Perkele hrají celkem dlouho. Alkohol začal působit, všude kolem se povalují mrtvá opilá těla. Bistra stále ještě fungují i po dohrátí Perkele. Jako poslední přichází Ultimo Asaulto. Hrají vinikající rychlejší Oi. Tahle kapelka je opravdu výborná. Sál se malinko vyprázdnil, ale aspoň se dá pořádně zapařit. Pak potkáváme dva bratry z Vracova. Na závěr se měla pouštět nějaká music. Přišel na podium DJskin z deskama ,ale měl nějaké technické problémy, takže si za chvilku sbalil svoje saky paky a už se neukázal. Škoda, to co chtěl pustit neznělo špatně.

Pak jsme bloudili po Praze a hledali nějaký slušný nonstop ještě z jedním pražákem a přerovským punkáčem . Byli asi čtyři hodiny. Narazili jsme na nějaké bitky a pak na nácka s nožem. Na závěr jsme zapadli do baru. Zakončili akci a rozešli se chróóópšóóó. Chtěl bych poděkovat Pepemu ,který nás nechal opět přespat v luxusním tříhvězdičkovém bezbarierovém hotelu. Jen Durmanovi se nelíbilo, že personál byl nepříjemný a chrápal.

Levák