10.01.2007- koncert Praha, Klub 007

Blacklisted, Shipwreck, Soul Control (Praha, Klub 007)

Na "sedmičku" se vydávám po Levákově avízu ve čtvrtek po práci a snad po třech letech co jsem tu už nebyl. Po příjezdu do Prahy mířím hned na Strahovský kopeček a po cestě potkávám Leváka, který zrovna taky dojel, autem. Jelikož na podiu v "sedmičce" ještě nikdo není tak jdeme na pivo na "desítku" (já abstinent samozřejmě na kofolu a klobásek:)
Po návratu na 007 už pomalu dohrává první ze tří kapel Blacklisted. Nějak jsme toho ani moc neslyšeli, abych to mohl hodnotit, ale s Levákem jsme se shodli, že každá kapela byla lepší než ta předchozí. Oproti mému očekávání to nebyl HC ve stylu AF, takže ani žádní skinheadi to nebyli jenom HC kids a my :) Ale to nevadí obecně se mě všechny kapely líbily v rychlých částech a nic moc v těch pomalých...Jako druzí hned nastoupili Shipwreck, žádné velké zvučení, kytarista stejný a jde se na věc. Už to bylo trochu víc promakanější, vepředu taky větší pogo a jak už jsem říkal klasika HC se zpěvem, který se mě teda moc nelíbí takové to řvaní do mikrofonu. Jaké bylo ale naše překvapení, když i Shipwreck po chvíli skončili a nastoupili Soul Control. To je nejlepší kapela večera jejich hutnost je výborná, rychlé pasáže naprosto skvělé a pogo úplně největší. Naživo se to fakt dalo. Ale i Soul Control nehrají moc dlouho a v deset je konec celé akce. Na "sedmičce" se asi ve všední den hrát dýl nesmí, což ale nezmenšuje naše malé zklamání...přece jenom tři kapelky z USA za které zaplatíme 200 Kč, aby odehráli celý set za dvě hodiny i se sbalením aparátu je dost na hovno.
Díky hodnému panu Pepému mám i kde přespat (dík) a tak ještě na druhý den obejdu nějaké shopy a tradá domů.