12.01.2008 - Alkehol, Operace Artaban

12. 01. 2008 - Koncert Březolupy

Čest! Když jsem se dozvěděl o temtok bigbitku, bylo víc než jasné, že se stanu jeho účastníkem, už jenom z důvodu kombinace těchto dvou kapel, které by dal dohromady asi málo kdo. Obě bandičky mají navíc moje sympatie.

Vyjíždíme ve složení já, štípaný, malá velká Bokovinka, Móňa Magič a Maréz. Vzhledem k tomu, že štípa už kdysik na místě koncíku byl tak bez problémů přijíždíme na flek, kde je teda zatím dost málo lidí než sem čekal. Zaujímáme box v baru a v zápětí přijíždí mutěňáci. Společnými silami rozpíjíme večer, když nahoře v sále začíná drdlat první kapela. Nevím jak se jmenovali, ale to není důležité. Důležitější bylo to, že toto trio staříků po mém příchodu do sálu zrovna hrálo totální sračky z radíí, tudíž sem svinským krokem mazal zpátky do boxu. Na zábavovů kapelu sem byl málo napitý he he. Jediným záporem koncíku byly fronty na kotel. Ty byly fakt neúnosné, takže sem raz dva přešel na gořalky tam byla fronta podstatně kratší. Než stačím fůknůt pár prcků, na plac přichází operačka. Pod pódiem už pokřikuje tlupa fantomasů a tak to máme rádi. Celkově se dá říct, že kluci zahráli věci ze všech alb a udělali takový průřez jejich tvorbou, i když největší hity z nového cd tentokát zahrány nebyli. Street kids, Prase žere lívanec,  Naše pravda, Zlatá loď, Eržika Josef, Životní cesta, Co tě nezabije atd zní celkem prostorným sálem. K mé a Bekyho radosti hodí do placu i nnáš oblíbený vál Přidej se k nám!. Nakonec mrsknů tušim 2- 3 vály přídavek a odchod z dílny. No mezitim já s Bekym (už ve fázi)důle v boxu rozpalujem rocknrollové evrgrííny pro pobavení našeho publika he. Tímto bych chtěl vzkázat pan Miškovi, že je kokot, že nejel, pač chyběl to pěveckého tria. Ale zpátky k hudební produkci- narvaný sál k prasknutí a Alkáči to rozpalujů v největším stylu. Celkově museli hrát přes dvě hodky a překvapilo mě,že sázeli hodně starých válů. Na pódiu předváděli skvělou šou, bubeník dokonce ukázal je solidní vánočku co má v trenkách hahaha kua frajár jak bič. No asi to bylo tím, že každý z nich měl minimálně 2promile na budíku. Dokonce sem slyšel, že dva z nich před koncertem už hodili čeloJ A to je sympaticke. Jinak je dobré říct, že ženská část publika byla na velmi dobré úrovni a na tom se shodli zkušení matadoři, takže temu věřte. Co dodat na závěr snad jen že si nepamatuju líp nazvučený koncert, klobůk důle zvukařovi. Odjíždíme společně s Muťěňákama, ale to už si moc nevzpomínám pač sem byl naložený jak tele. Každopádně se jedná o nejlepší koncík za poslední dobu. zatím

Žuroň