16.12.2007 - Mad sin, The Creepshow a Heartbreak engines

16.12.2007 - Praha

Mad sin,The Creepshow a Heartbreak engines 16.12.2007 v pražském Futuru…..jak sem zahlídla tenhle nadpis tak šli stranou Perkele i Unseen a bylo jasný o co napíšu Ježíškovi

Vyrazili sme s Indiánem už ráno abychom stihli v Praze nasát tu správnou „Vánoční atmosféru“ a taky navštívit moji babičku kterou sem neviděla od lednových Casualties….

Ve městě samozřejmě lidi jako…..no dyť víte co myslím ale obchůdky který byly naším cílem zely prázdnotou….lákadel v nich byla spousta ale zvítězil zdravý rozum a distra kapelek ve Futuru.:)pomalinku sme se přesunuli na Smíchov do jedny moc příjemný non stopky a cekali sme na echo od Lenice a Leváka….jelikož kupovali lupeny až na fleku tak sme se dohodli že bude rozumější sejít se na místě….ve Futuru se to už hemžilo figurkami s quiffy na hlavách a mařenkama tak krásně pokérovanýma ze sem chvílema zapomínala zavírat pusu úžasema pak to vypuklo….na podiu se objevila malinkatá slečna s ofinkou a blonďatýma vláskama a hlavně kytarou kolem krku….kanadští Creepshow to rozjeli ve velkém stylu….Kontrabas s lebkou a klavesák s kotletama jaký sem snad ještě neviděla odehráli jedinečnou show…mimochodem zpěvačka se svým chraplákem a celková atmosféra nás připravili na rovněž fantastický Heartbreak engines.Tato německá grupa ze samých fešáků dokázala že zpěv je u psychobilly fakt hodně důležitý.Předváděli skvělou a energickou show která rozhýbala ne jedno těloomlouvám se že k těmhle dvěma kapelkám nenapíšu víc ale Mad sin je Mad sin….uz při Creepshow se někteří členové motali na schodech u podia a sledovali co že se to děje na podiu ale když nastoupily…..zatajil se mi dech….velký Koefte rozehříval publikum a jako první song vypálili Sin city…..150 kilo živý váhy si hrálo s publikem a dostával nás postupně do varu….při Wicked witch se začlo rozjizdet takove decentni pogo a v musim pozalovat ze když padl ze strany skupiny dotaz kdo ma doma jejich přepalené cd Levak se přihlásil a schytal pěknou davku vody primo do xichtikus Lenici sme obsadili první řady a slintali sme až hrůza….Hellvis a Valle sou prostě…..wrrrrrrrrrrpak rady kapelky trochu prořidly…. na podiu zůstali jen koefte,Dr. Stein Solido a Valle…Koefte to rozjel na bubny a ukázali nam mad sin ve svých začátcich….přesněji z roku 1987….odehráli dva songy a sestavu doplnili Andy a Mad Pete a na podiu si svoje odbyl i Hellvis který odzpival jeden song…potom ještě nějaká ta united skladba s klávesistou z Creepshow při který mi naskakovala husí kůže.Steinovi sme pak všichni zazpivali happy birthday protože slavil narozeniny a show se pomalu začala ubirat ke konci….shrnuto a podtrženo jako byli Unseen úplně nej pro Leváka tahle akcička byla absolutně best pro mě….psychobilly mělo ten den prostě svatostánek u nás v hlavnim městě.

Elizabeth Taylor