25.1. - Klimax a PNS

V pátek večer se domlouváme na koncert do Brna, kde vystoupí kapely …..  Klimax a PNS. Seťa navrhuje, že by to odřídil, ale nemá auto, které by tam dojelo. Po antifestu zažilo svoje. V tom sem neviděl žádný problém. Jamixe asi rozhovor unavil, tak si zatím dal šlofíka na stole.  Na druhý den sháníme lidi. Jsem domluvený se Seťou a Chluďů. Rage by jel taky, ale nakonec je společensky unaven a zůstává doma. Jede náš vyspaný Jamaj.

Nikdo se moc v Brněnských katakombách nevyznáme, tak s nama má jét ještě jeden Hodoňák. Ten nakonec taky nemůže a berem Ohonka (tj. Oncek Macek co má velký klacek), který je posilněn naší výstavou archivních vín. Vyrážíme se skluzem asi v 19hod. Po cestě do Brna volám Radecovi, jestli neví kde je club Muzikál. Bohužel neví, tak mi posílá číslo na jednoho člena z Madpigs, kteří dnešní akci pořádají. Poslal nás někam …..do Kr.pole. Po cestě se ptáme na cestu. Samozřejmě nikdo tento velkolepý clubík neznal. Šinem si to Brňeskýma uličkama v autě mlha, že by se dala krájet nožem. Otevřené okýnko a v něm flusající Oncek na policejní auto. Pokračujem v jízdě a za chvílečku zazní majáček a rozvítí se stopka. Zastavím u kraje. Doklady blablabla….. Prej mám všechno v pořádku, jen do toho zákazu sem neměl odbočovat. Zvědavý policista čumí na mě jak bagr na trdů hlinu. „Kam jedete???“ Říkám mu jméno zastávky a on že máme jét za ním, že nás tam zavedou. S policejní kordonou zastavíme u silnice. Jsme na místě. Ptám se ho: ,,Možu tady zaparkovat?“ Fízl jenom mávne rukou. Když vysedám, vidím naproti mně dvě cedule s červeným nápisem zákaz parkování. Pohoda - volám ještě jednou tomu brňákovi. Kejkla jde pro nás a ukazuje nám cestu. V klubu dostáváme hromadnou slevu, protože neměli drobáky na vracení. Zjišťujem, že je to o trošku větší hospoda než ve Strážnici na Arše. Zrovna se chystají Klimax. Kluci ušatí mají výstavní číra jako bitch - radost pohledět. Dáme drink a Klimax rozjíždí svou ortodoxní ostrou řežbu doprovázenou šílený řevem. Zvukařobarman odskakuje čepovat pivka, takže tomu zvučení taky moc nedává. Clubík je celkem dobře ozvučen na tak malý prostor. Klimax  hraje výbornou ostrou rychlou muziku jen na ten zpěv si musím ještě zvyknout. Při jednom songu  první řady lidí berou zpěváka nad hlavy i s microfonem. Pak ale padá k zemi  i s microfonem, který to pravděpodobně schytal víc než zpěvák. Dohrají a všímám si pár známých od vidění. Někdo mě pozdravil, ale vůbec nevím kdo to byl. Pak si povídám s kytaristou z Bilbrox, s kterým jsem se seznámil v clubu Brooklin. Rádi by si u nás někdy zahráli.  Jsou celkem dobří a nejsou drazí. Dáváme další drink a začíná hrát P.N.S. Ve stylu se mně zdá, že není až tak velký rozdíl. Hrají našlapaný chaos-punk. P.N.S se mi líbili ještě o trošinku víc než Klimax. Borci ozdobení kérkama. Jeden ze členů vypadá jako skinhead. V pohodě týpek, potkal jsem ho na místním romantickém místě (WC). Zazvoní mi telefon a volá mi Chuťa, který si odskočil do auta pro něco. Přijdu k autu a boreček se nemůže dostat do garáže, tak mírně piclí s autem přeparkuju. V klubíku sem tam někdo zhasne vypínačem celou hospodu. Zvukařobarmanovi se to nelíbí. Při P.N.S. se snaží ještě pár lidí vyzvednou někoho nad hlavy. Typos šlape po stropu. Hned nad kapelou je velký nápis  „Jestli se ti to zdá byt nahlas, tak jsi starý“. Dívím se že to lidem v první řadách neustřelí palici. Nakonec jsme zjistili, že jsme promeškali první kapelu. Moc mě to nesere. Akce končí celkem brzo, ještě to vypadá na pěkný večer. Co jsem chtěl slyšet, jsem slyšel. Jedem do Milotic ke Drakovi, kde kámoši hrají karty o čtyřmístné částky – nic pro mě. Tak mě Seťa, který měl zaparkované auto u mě hodí svojím dostavníkem na košt. Tam už se zavírá a potkávám Lekárníka (Dubňanská odrůda). Ten říkal, že jedem zapařit do Dubňan, a že klidně u něho můžu přespat a ráno mě hodí. Přijeli jsme na baštu, kde řádně pařila Danča a Monča s Bekym a další odrůdy jako je Měchuřinka, Evka, Najmond..... Dáváme si donosu, ale zachvílku zavírají, tak přesun do Nonstopu. Ještě mezi tím potkáváme Alču a Magnáta, kteří se k nám přidávají ....... Pak byla ještě nějaká pařba u Lékarníka. Vytuhl jsem v posteli ani nevím jak.

Levák ,chibi oprafuje Katche