Cock Sparrer ve Wolverhamptonu

Jaj, největší koncert v mém životě mám za sebou a už se můžu pomalu chystat na další pecky v podání lidí z Rebellion, zejména na tu ve Vídni. Ale pěkně od začátku.

Že mě tentokrát už nemůže uniknou vystoupení Cock Sparrer mě bylo jasné už od té doby co jsem se o této akci dozvěděl, protože už by to mohlo být definitivně naposled (naštěstí ne:) Proto se půl roku dopředu domlouváme s Cipískem a kupujeme lístky a letenky na tento víkend (teda spíš on kupuje:). No na co čekat, den D je tady a my i přes obavy všechno stíháme docela v pohodě včetně ubytování. Po náročné cestě z Brna přes Prahu a Manchester se ocitáme v podvečer ve Wolverhamptonu. Po vystoupení z vlaku malé překvápko v podobě "football specialu" do Bristolu, vrtulníky nad městem a nejprve dav fanoušků Wolves a posléze i skupiny chuligánů Bristol City..člověk je od nás zvyklí na ledacos, ale tady se zdají chuligáni být opravdu jen chuligány a tak je vše OK. Pak už jen slyšíme jak se to mydlí, ale to už jsme v hotelu, kde jen odhazujeme věci a vyrážíme do Civic Centre nedaleko odsud, ve středu města. Ulice už je plná anglických dědků(oldschool skins:) ale taky dorazilo spousta Poláků a vůbec lidí z celého kontinentu. Ve velkém sále s VIP ochozama :) už to hustí do lidí Deadline takže odposlechneme druhou půlku jejich setu a pak jdeme na pivo. Deadline nesklamou asi nikdy ale teď to bylo aspoň pro mě s menším nábojem.......Po Deadline to deme omrknout ven a do vedlejší knajpy na pivo. Čas letí jak sviňa a tak nevidíme UK Subs a Slaughter and the Dogs už si ani moc nevybavuju. Konečné asi v půl deváté nastává ten vysněný okamžika a na scénu nastupuje parta kluků z East Endu - Cock Sparrer - pro mě jedna ze dvou legend punku společně s Ramones ať si každý říká co chce...Již klasicky to rozjíždí s Riot Squad a v ten moment se dostává publikum včetně mě do varu a to trvá hodinu a půl během jejich setu. Ani nemá cenu vyjmenovávát songy co hrají, prostě stará dobrá klasika. Všechno se snažím odzpívat s něma a po koncertě mám dost vyřvané hlasivky ale to ani nevnímám. Jak se už říkal asi po hodině a půl nastává čas pro England belons to me, jako vždy doprovázené sborovým zpěvem publika a když to řve asi tři tisíce lidí co tam byli tak je to docela nářez, co sem teda aspoň já nikdy nezažil. Jak všichni vědí tak Cock Sparrer Vydali k datu koncertu novou věc s názvem Here We Stand plus limitovaný singl s novou verzí Because you young..Chtěl sem si něco pořídit ale měl sem u sebe jen Koruny a ne Libry, takže pozdějc..Ale zpět k desce, myslím že z ní zahráli Gotta Get Out - Skvělá věc a jak kapela v materiálu k nové desce uvádí bylo to jako za starých časů - tedy spousta práce (čti lenosti), piva atd., zkrátka CS jsou stále s námi a jsou stále tam kde vždycky byli a proto je také miluju. Po vyspání v hotelu se pozbíráme (hlavně mě to dělá docela problém - trávím asi hodinu na hajzlíku a chcu nejradši umřít:) a po krátké návštěvě Manchesteru odlétáme směr Blava a poté vlakem domů, kdy už sme celkem vyfluslí a tak se jenom těšíme do hajan. Peněz ani času vynaložených na koncert nijak nelituju a kdykoliv bych jel znova, protože nic lepšího než CS neznám.