Hlas ulice vol.3

V Sobotu sem se probudil s dírou v hlavě jak svině. Cestu domů nevím nic, ale vzhledem k cestičce z odhozeného šatstva, jsem si dokázal poskládat alespoň cestu do postele :) Raní kafčo s Májou, nějáká snídaně atd. Všechno vypadalo jako pohodový relax před večerním koncertem, jenomže osud tomu chtěl jinak :) Při dopolední procházce Opou sme totiž narazili na Slavnosti dožínek, kde čepovali pivo 14°, hrál tam Ivan Mládek a potkal sem tam fest známých, což byla – uznejte – vražedná kombinace.No co si budeme, za hoďku sem byl total šrot a vzhledem k tomu, že jsme měli ještě fotit nové promo na Streetkids III. Nevěděl sem jak ten den může dopadnout :) Nakonec jsme tu naší zvěř něják poskládali, udělali pár trapných fotek a vyrazili směr Hodonín ( ale né k Cezarovi :). V autě jsem ihned usnul takže nic moc nevím, po probuzení zjišťuju, že jsem o nic moc nepřišel, protože koncentrace demence po včerejšku byla opravdu velká. Bárt se dušoval, že nebude pít ( moc ), Petras plantal, Ivoš nadával, Leco hláškoval atd... klasika :)

Vzhledem k NS akci stejného dne a stejného města sme byli malinko vydivočení, ale jak už sem psal – koncerty neodvoláváme... Akce měla poněkud skluz a tak když jsme dorazili ( asi kolem 7, půl 8..fakt nevím ) zvučila teprve první kapela. Hned sme byli vychytáni pořadatelkou Eliškou, která nás zavedla do fakt profi zařízeného backstage ( ještě jednou dík Eli, super organizace ), bylo řečeno, že budeme hrát třetí ( po Rozporech ), takže jsme šli prozkoumat místní bar. Ihned narážím na pár známých a dokonce mého bývalého spolubydlícího z kolejí :) takže řeč a zábava nestojí. První hraje pražská Kadence, což mi nic neříká, takže sem ceklem zvědav. Po chvíli je mi jasné, že tohle nebude můj šálek Té. Je to taková rychlá, uřvaná sypačka, prostě kapela co baví chvilku, ale po 4 songu už to všechno splýva. No co, chlapi měli ohlas a svoje publikum si určitě našli. Po jejích setu nastupuje RozpoR... Inu, co vám mám o téhle smečce povědět. Jedni je milujou, druzí nesnáší. Mně se líbí pro svoji koncertní show a taky proto, že nehrajou ty zavedené punkové postupy a klišé texty. Na druhou stranu lidi, kteří se s nima občas tahají...byl sem svědkem kdy frajer z AFY rozmlátil borcovi foťák za 30 klacků jen pro to, že ho blísknul...tohle už mi nepřijde moc košér a chováním od těch hákošů taky né zrovna daleko. Každopádně po Rozporu se začínáme chystat my. Dneska to dokonce vypadá, že by to mohlo být fakt dobré, všichni jsme natěšení páč kotel se plní a reakce lidí naznačují, že nás tu asi mají fakt rádi :) Setlist máme stejný jako den před, s tím rozdílem, že lidi začínají šílet už u prvního songu a nepřestanou až do konce :) V takové atmosféře se hraje pokaždé skvěle a je to vidět i na výkonu kapely, kluci zkrátka dělají show jak se sluší a patří :) Při přídavku Bootboys pak bárt vytáhne hromadu lidí na pódium, za což je pak málem skalpován zvukařem..mno naštěstí se nic nerozbilo, takže nejsme – jak už to občas bývá – bez cesťáku :) Celé to opět ukončíme onou novou bezejmenou ( zatím ) písní a balíme to :) Následuje přesun k baru a monstrózní chlastačka, kterou snad ani nemá cenu popisovat ... snad jen, že domácí Slivovice od Indiána byla fejst luxus :) fakt mi to dalo do kule... Kapely jsem už ani nevnímal, ale pařili jsme u báru. Pak už to mám celé nějáké rozmazané, ale snad pak venku byli nějácí náglové, nějácí policajti atd... nechtěli nás vzít do 3 taxíků, že jsme prý verbeš ( týjo :), pak nás vzal jeden 6ti místný a my se přesunuli do ubytovny a la ukrajina. Kluci snad ještě pařili, ale na mně dosedl Ivan Mládek a Slivka :) takže sem to ihned zabodl. Ráno jsme dostali výbornou snídani ( nakládaný hermoš, dík Eli ) a vyrazili domů... Myslím, že víkend to byl parádní a těším se na další akce.

S pozdravem Pantáta Mahoni.